qamareen
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

qamareen

هتلاقي كل الي نفسك فية مع ( قمرين )

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
roro
عضو نشيط
roro

انثى
المزاج : لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى 710

لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى Empty
مُساهمةموضوع: لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى   لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى Icon_minitimeالأربعاء فبراير 04, 2009 2:31 pm

المشهد الاول:
فتاه رقيقه خجول برفقه خطيبها نظراتهما تفيض حبا وعشقا محتضن كفها بيديه كم هما جميلان جلسا ليهمسا
الشاب:ياه بجد انا اسعد واحد في الدنيا اني هتجوز بنت في منتهي الرقه والجمال زيك بجد ربنا يخليكي ليا يا حبيبتي ربنا يقدرني واسعدك
البنت:حبيبي انا اسعد بنت فعلا بوجودك جمبي كفايه اني هبقي جمبك ومعاك يا اطيب قلب
الشاب:بجد مش عارف اقولك ايه يا اجمل انسانه في الكون بجد محتاجلك اوي محتاج لوجودك جمبي يا عمري اكيد هنكون اسعد اتنين في الكون

المشهد التاني:
[size=25]وليه منكوشه لبسه جلابيه لون الطين واقفه تجعر في العيال وصوتها جايب لاخر الشارع وبتجري ورا عيالها بالشبشب
الوليه:يا ولاد 60............. كده تدلقوا اللبن علي السجاد ده انا وسطي انقسم وطلعان عيني في تنضيفها
هيدخل الزوج راجع من شغله وتعبان وفي ايده ورد عشان لمراته حبيبته عشان عيد جوازهم
الزوج:ايه يا وليه صوتك جايب لاخر الشارع وانا ال كنت جايبلك ورد
مراته: انت جيت يا منيل مهي نقصاك وبعدين ورد ايه ال انت جايلي بيه يا اخويا ياما جاب الغراب لامه كنت جبت حزمتين فجل كانوا احسن عيني عليا وعلي بختي المايل جيراني بيجيلهم خواتم دهب وانت جاي جايبلي شويه ورد
الزوج:تصدقي اني استاهل ضرب الجزمه اني عبرتك وبعدين عيد جواز ايه ال بحتفل بيه ده كان يوم اسود
[size=29]صدق او لا تصدق
[size=25]الوليه الشلق النكديه دي هي نفسها البنت الجميله الرقيقه وجوزها هو خطيبها ال كان معاها بس بعد 5 سنين جواز
بجد هتجنن ايه بيحصل فين بيروح الحب؟
[/size][/size][/size]

[size=25][size=29][size=25]ليه الحب والرومانسيه بتموت بعد الجواز؟[/size][/size][/size]
[size=25][size=29][size=25]ليه يا بنات نرضي اننا نبقي كده؟
فين رقتنا وانوثتنا وجمالنا ال كانوا قبل الجواز؟
فين الخروج والفسح والهدايا وكلام الحب؟
ليه الرومانسيه ماتت وبقت حله المحشي احسن عل الاقل بتشبع
مش عارفه نضحك ولا نبكي
عموما الحل عندي وانشاء الله الموضوع الجاي هقولكم ازاي الرومانسيه والحب يستمروا لاخر يوم في العمر
لاننا كلنا محتاجين نحس بدفئ المشاعر بالحب والامان بالسعاده في كل مرحله من مراحل حياتنا
بلييييييييييييييييييييييييييييييييييز
الكل يبعتلي ويقولي ايه الاسباب ال بتوصل الحب والرومانسيه والمشاعر الرقيقه للصوره دي
ارجوكم محتاجه مشاركتكم ورأيكم جدا فبلاش تبخلوا عليا
[size=29]بنت عسوووووووووووووووله

[/size][/size][/size][/size]
mera
عضو جديد
mera

المزاج : لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى 5jool10

مُساهمةموضوع: رد: لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى   لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى Icon_minitimeالسبت فبراير 07, 2009 1:32 am

انا زيى زيك والله بجد حاجة تزهق ومش ليها اجابة كمان
معقولة يعنى كلهم بيبقو كده؟؟ لالالا اكيد فى ناس مش كده
واحنا مش هنكون كده ان شاء الله تفائلى بقى
قمر الليالى
عضو جديد
قمر الليالى

انثى
المزاج : لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى 110

مُساهمةموضوع: رد: لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى   لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 9:27 pm

انا شايفة ان الموضوع دة بيحصل عشان قبل الجواز بيكونوا مش مع بعض وبيوحشوا بعض وبيكونوا خايفين لا يضيعوا من بعض

عان كدة بيتعاملوا مع بعض بالرقة دة

اما بعد الجواز خلاص كل واحد فيهم ضمن انه هيعيش بقيت حياته مع التانى وكمان الطباع بتبان وكل واحد بتبان عوبه اللى كان مخبيها ع التانى

وميرسي ع الموضوع
Hesh@m
عضو جديد
Hesh@m

ذكر

مُساهمةموضوع: كلام صح   لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 2:10 pm

انا ارجح كلام Hope Smile

لا تقرأ هذا الموضوع دون حب ودون رومانسيه بلا كلام فاضى مالها حله المحشى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-